Jestem w połowie 2 odc (pierwszy mnie wynudził) w ogóle mnie to nie wciąga, ciężko się skupić na fabule i pojawiła się myśl, żeby odpuścić, stąd pytanie czy dalej coś się rozkręci (pojawi się napięcie, intrygi, fortele itp. Nie mam namyśli bynajmniej pościgów, strzelanek ...)?
Póki co pachnie mi to true detective, którym wszyscy się podniecali, a ja z trudem przebrnąłem 1 sezon.
Ja polecam. ajny klimat, rola Sogi jest wybitna, Sofia gra policjantkę z zespołem Aspergera, świetnie się ogląda jej "walenie" prosto z mostu :P. Nie jest to hollywoodzki typ serialu, ale moim zdaniem warto dać mu szansę.
Też ciężko mi się wkręcic....A może Pan polecic jakies seriale w ktorych pojawi się napięcie, intrygi, fortele itp. ?
Nic poza mainstreamową klasyką, którą zapewne Pan widział. Gra o Tron, Breaking Bad czy mniej znane Squid Games i Mindhunter
Kryminały: Sposób na morderstwo, 1 sezon Dobrego dnia Veroniko, Dochodzenie, The stranger, 1,2,4 sezon The sinner, Ku jezioru, Karppi, Berlińskie psy, Fauda, Kalifat, Aranyak, Pachnidło, Pustkowie, Od nowa, Lekomania
Jak widać nie wszystko musi się wszystkim podobać. Skandynawskie seriale mają swój minimalistyczny klimat. Miałam podobnie z serialem Detektyw, wszyscy się zachwycali, a ja wręcz przeciwnie. Po trzecim podejściu się poddałam